مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 09:062017-09-13فرهنگي

پنجمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح افتتاح شد


پنجمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح با آثاری از چهره های داخلی و هنرمندانی از 30 کشور در خانه هنرمندان افتتاح شد و عواید حاصل از فروش آثار صرف اقدامات بشردوستانه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس"، جشنواره هنر برای صلح که در پنجمین گام خود برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار می شود، عصر روز گذشته با حضور فریدون فربد دبیر جشنواره، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان و کامبیز درمبخش هنرمند گرافیست، در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

در اولین روز این رویداد، بخش نمایشگاهی پنجمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح در تمامی گالری های خانه هنرمندان افتتاح شد و آثار هنرمندان 30 کشور جهان از جمله فرانسه، ایتالیا، یونان، مکزیک، آمریکا، روسیه، دومنیکن، چین، اکوادور، ترکیه، لهستان، اندونزی، افغانستان، هند و عراق به معرض نمایش درآمد.

عواید حاصل از فروش این آثار، صرف ساخت مدرسه و اقدامات بشردوستانه خواهد شد.

در حاشیه مراسم افتتاحیه و در فضای باز خانه هنرمندان ایران، پرفورمنس نقاشی همراه با موسیقی زنده اجرا و با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

بر اساس این گزارش، نگارخانه های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران تا 30 شهریور میزبان جشنواره هنر برای صلح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح افتتاح شد

پنجمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح افتتاح شد