مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 07:102017-09-13پزشكي

9 نشانه هشداردهنده سرطان مغز استخوان


از آنجایی که مولتیپل میلوما سلول های سالم در مغز استخوان را هدف قرار می دهد، اغلب به عنوان سرطان مغز استخوان شناخته می شود.

- مولتیپل میلوما در گلبول های سفید که به نام سلول های پلاسمایی شناخته می شوند، شکل گرفته و موجب ظهور سلول های سرطانی در مغز استخوان می شود.

با گذشت زمان، این سلول های سرطانی موجب خروج سلول های پلاسمای سالم می شوند که مسئول مبارزه با عفونت ها و تولید پادتن های مورد نیاز برای مقابله با میکروب ها و عفونت هستند.

در عوض، سلول های سرطانی تولید شده توسط مولتیپل میلوما منجر به تولید پروتیین های غیر طبیعی می شود که در نهایت مشکلات سلامت قابل توجه برای افراد مبتلا - به طور ویژه مشکلات کلیوی - را در پی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت عصر ایران" به نقل از "اکتیو بیت"، از آنجایی که مولتیپل میلوما سلول های سالم در مغز استخوان را هدف قرار می دهد، اغلب به عنوان سرطان مغز استخوان شناخته می شود.

همانند انواع دیگر سرطان، عامل کلیدی برای مقابله با این شرایط تشخیص نشانه ها و علائم بیماری و اتخاذ اقدام های مناسب پیش از جدی شدن شرایط است.

در ادامه با برخی نشانه های مولتیپل میلوما بیشتر آشنا می شویم.

خستگی بیش از اندازه یکی از نخستین نشانه های مولتیپل میلوما احساس خستگی بیش از اندازه است که حتی پس از استراحت کافی و دنبال کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 نشانه هشداردهنده سرطان مغز استخوان

9 نشانه هشداردهنده سرطان مغز استخوان