مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 06:552017-09-13ورزشي

واکنش رسانه های عربی به شکست الاهلی مقابل پرسپولیس


رسانه های عربی به انتقاد تند از عملکرد بازیکنان الاهلی بعد از شکست برابر پرسپولیس پرداختند و تیغ انتقاد را به سوی سرمربی اوکراینی و عمر السومه گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یکی از حساس ترین بازی های دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و الاهلی در امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک به سود نماینده ایران به پایان رسید تا این پرسپولیس باشد با شایستگی به نیمه نهایی راه پیدا کند.

شکست الاهلی برابر پرسپولیس بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت و همه آنها نماینده ایران را شایسته صعود به دور بعد دانستند و به انتقاد از عملکرد بازیکنان الاهلی و به ویژه سرمربی این تیم پرداختند.

الریاضیه: وداع تلخ الاهلی این روزنامه عربستانی نوشت: الاهلی نتوانست عملکرد خوبی برابر تیم فوتبال پرسپولیس از خود نشان دهد و با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد.

شاگردان ربروف اشتباهات بدی در این دیدار داشتند و به مهاجمان پرسپولیس این فرصت را دادند تا بارها دروازهشان را تهدید کنند.

سرمربی الاهلی تاکتیک خوبی برای این دیدار انتخاب نکرد و بازیکنان بزرگ این تیم مثل عمر السومه و لئوناردو نتوانستند شب خوبی را پشت سر بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رسانه های عربی به شکست الاهلی مقابل پرسپولیس

واکنش رسانه های عربی به شکست الاهلی مقابل پرسپولیس