مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 16:052017-09-12پزشكي

بودجه آموزشی وزارت بهداشت 5 برابر شد


قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت گفت: بودجه آموزشی وزارت بهداشت در چهار سال گذشته 5برابر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج حریرچی، در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سالن اجتماعات آیت الله کوهستانی در ساری با بیان اینکه وزارت بهداشت در چهار سال گذشته دوران سخت و ثمربخش داشته است، اظهار کرد: با اجرای طرح تحول سلامت پرداختی از جیب مردم ماهانه 21هزار تومان کاهش یافته است .

وی با بیان اینکه 21 هزار تخت بیمارستانی در سال های گذشته افزایش یافت، تصریح کرد: این در حالی است که در طول صد سال 80 هزار تخت بیمارستانی در بیمارستان ها فعال شده بود.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتقای طرح تحول سلامت، استقرار نظام ارجاع، تامین منابع پایدار و متناسب سازی فعالیت ها، اصلاح ساختار سلامت و مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت را جزو اولویت های اجرایی وزارت بهداشت دانست و افزود: مردم در سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی مازندران 27میلیون و 200 هزار خدمت سرپایی دریافت کردند که در هیچ مرکزی این خدمت ارائه نشده است.

حریرچی اولویت وزارت بهداشت را خدمت رسانی به محرومان دانست و خاطرنشان کرد: دکتر موسوی به عنوان نماینده وزیر بهداشت در مازندران مسئولیت سلامت همه مردم این استان را برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه آموزشی وزارت بهداشت 5 برابر شد

بودجه آموزشی وزارت بهداشت 5 برابر شد