مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 12:002017-09-12سياسي

اجرای طرح "جعبه کفش" در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت


رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان جزییات طرح جعبه کفش،این طرح را به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند کشور در آغاز سال تحصیلی جدید دانست.

- اجرای طرح "جعبه کفش" در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان جزییات طرح جعبه کفش،این طرح را به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند کشور در آغاز سال تحصیلی جدید دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشست خبری جشنواره جعبه کفش که به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که صبح امروز در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: طرح جعبه کفش سال 94 با ابتکار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و در سال 95 نیز با کمک مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران انجام شد و امسال نیز در به منظور آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در آستانه اجرای این طرح هستیم.

وی همچنین به طرح سوادآموزی کودکان کار یا مدرسه صبح رویش اشاره کرد و گفت: در مدرسه صبح رویش کمک های بسیاری شد و موفق شدیم 534 دانش آموزی که به سن تحصیل رسیده بودند اما به اسم کودکان کار مدرسه نمی رفتند را به کلاس بکشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح "جعبه کفش" در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت

اجرای طرح "جعبه کفش" در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت