مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1396 ساعت 12:162017-09-08سياسي

دیدار رییس جمهور تاجیکستان با دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی


رییس جمهور تاجیکستان در دیدار با دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی موضوع مبارزه با تروریسم، افراط گرایی و تقویت مرز تاجیکستان با افغانستان را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان ساعاتی قبل با یوری خچاتروف دبیر کل سازمان پیمان امنیت جمعی، دیدار و گفت وگو کرد.

رحمان و خچاتروف در این دیدار، نخست به بررسی موضوع جلسه شورای امنیت جمعی و نشست مشترک شورای وزرای امور خارجه، شورای وزرای دفاع و دبیران شورای امنیت کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی که قرار است در پاییز سال جاری در مینسک برگزار شود، پرداختند.

رییس جمهور تاجیکستان در این دیدار از روند فعالیت سازمان پیمان امنیت جمعی در راستای تاسیس سیستم واحد همکاری بین کشورهای عضو این سازمان در زمینه های دفاع و امنیت که در طول 25 سال امضای عهدنامه امنیت جمعی و 15 سال تاسیس این سازمان مورد اجرا قرار گرفتند، اظهار رضایت مندی کرد.

بررسی موضوع اوضاع فعلی و آینده افغانستان و تقویت مرزهای تاجیکستان و این کشور جهت تامین امنیت در منطقه، تقویت مبارزه مشترک علیه گسترش تروریسم و افراطگرایی و دیگر تهدیدات و خطرات منطقه ای و جهانی از دیگر مسائل محوری دیدار رییس جمهور تاجیکستان با دبیر کل سازمان پیمان امنیت جمعی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جمهور تاجیکستان با دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی

دیدار رییس جمهور تاجیکستان با دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی