مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1396 ساعت 14:052017-09-06اقتصادي

افزایش یارانه دهک های پایین جامعه تا چند برابر


معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه براساس قانون بخش های خصوصی و تعاونی باید اقتصاد کشور را در دست بگیرند، - بزرگترین مانع را دولت دانست و گفت: دولت به این سادگی اجازه نمی دهد از قدرتش کاسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرالله بازوند امروز در دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان فارس گفت: هرجا بحث اقتصاد می شود به بخش تعاون میگویند که باید 20 تا 25 درصد اقتصاد را در برمی گرفتید اما مگر بخش خصوصی که قرار بود 80 درصد از اقتصاد را در برگیرد، موفق بود؟ وی با بیان اینکه 80 درصد از اقتصاد در دست دولت است، گفت: دولتی ها اجازه می دهند که اقتصاد به راحتی آزاد شود؟ اگر دولت تنها بدهی سازمان های کارگری و تعاونگری را پرداخت کند، تعاونی ها امکان رسیدن به رشد 50 درصدی را خواهند داشت.

بازوند با اشاره به اینکه تامین اجتماعی بالغ بر 120 هزار میلیارد ریال از دولت طلب دارد، گفت: اگر دولت پول ندارد، مناطق آزاد و کارخانه ها را در اختیار صندوق های بازنشستگی و سایر بخش های تعاونی قرار دهد.

او با تصریح اینکه ما دولتی ها به این سادگی اجازه نمی دهیم قدرت اقتصادی مان کاسته شود، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 9 برنامه را در دستور کار دارد و این برنامه ها در دولت مصوب و به مجلس هم ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش یارانه دهک های پایین جامعه تا چند برابر

افزایش یارانه دهک های پایین جامعه تا چند برابر