مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1396 ساعت 07:202017-09-06سياسي

تشریح جهت گیری مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها


استفاده از ظرفیت موسسات آموزشی در کنار ظرفیت آموزشی مرکز مطالعات و اعطای یارانه آموزش به روزنامه نگارانی که در دوره های آموزشی شرکت کنند از وی‍ژگی های دوره های آینده است .

- مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، جهت گیری آموزشی این مرکز را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، گیتا علی آبادی دوره های آموزشی ترم تحصیلی آینده را در چند قالب و به شرح زیر اعلام کرد: قالب اول، ادامه برگزاری دوره های آموزشی توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه است که به صورت یک ترم فشرده 200 ساعته برگزار می شود.

وی قالب دوم را برگزاری دوره های آموزشی فشرده توسط مرکز مطالعات در حداقل 15 استان کشور برای اعضای خانه های مطبوعات دانست.

مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزاری کارگاه های تخصصی توسط مرکز مطالعات و همچنین موسسات آموزش روزنامه نگاری را قالب سوم عنوان کرد.

وی همچنین قالب چهارم را میدان دهی به موسسات آموزشی دارای مجوز از مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها دانست و افزود: مطابق این قالب، استادان روزنامه نگاری، موسسات مطبوعاتی یا تشکل های مطبوعاتی می توانند از مرکز مطالعات، مجوز برگزاری دوره آموزشی بگیرند تا پس از برگزاری دوره، گواهی مورد تایید مرکز مطالعات را برای دانشجویان و کارآموزان صادرکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جهت گیری مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

تشریح جهت گیری مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها