مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1396 ساعت 15:152017-09-04سياسي

معافیت مالیانی و یارانه به گردشگری تعلق می گیرد


اقداماتی در حال انجام است تا بتوان از محل ورود گردشگر خارجی، شاهد ارایه یارانه و معافیت مالیاتی در حوزه جذب گردشگر باشیم و این خدمات را به تمام حوزه های فعال در گردشگری تعمیم دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محب خدایی در دومین همایش نمایندگان دفاتر اطلاع رسانی و گردشگری ایران در خارج از کشور که از روز دوشنبه در کرمان آغاز شده، اظهار کرد: کرمان می تواند بزرگترین پایلوت گردشگری کشور باشد.

وی همچنین تاکید کرد: نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری باید از همه ظرفیت های گردشگری استفاده کنند و باید تغییر نگرشی در جذب گردشگر داشته باشیم و دید خود را نسبت حوزه گردشگری تغییر دهیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان این که تاریخ برخی از روش های جذب گردشگری گذشته، یادآور شد: صنعت گردشگری بالاتر از نفت می تواند قرار گیرد، چرا که هر گردشگر یک هزار و 200 دلار ارز آوری دارد.

وی ادامه داد: در صنعت گردشگری فقط داشته های ارزشمند ما به خارج صادر می شود، اما در سایر صنعت ها مانند نفت منابع ما به خارج از کشور صادر می شود.

او در ادامه از نبود تقویم گردشگری سخن گفت و افزود: کشورهای دیگر تقویم گردشگری دارند، با توجه به این که ایران اقلیم های متفاوت و قومیت های زیادی دارد، اما متاسفانه هیچ برنامه ای برای استفاده از این ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیانی و یارانه به گردشگری تعلق می گیرد

معافیت مالیانی و یارانه به گردشگری تعلق می گیرد