مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1396 ساعت 15:552017-09-03سياسي

رجبی: سازمان های مردم نهاد در باز تعریف هنجارها نقش اصلی را دارند


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان های مردم نهاد نقش اصلی را در بازتعریف هنجارهای اجتماعی داشته و خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرج الله رجبی یکشنبه 12 شهریور در نشست تخصصی " نقش سازمان های مردم نهاد در ارتقا سلامت روانی جامعه"، گفت: برای پویایی تشکل های غیر دولتی، ابتدا باید نگاه دستگاه ها و مسئولین دولتی به آنها را اصلاح کرد.

او گفت: متاسفانه شاهد هستیم که در بسیاری موارد مسئولین در عمل، ولع خاصی برای قبضه کردن امور دارند در حالی که شعار اصل 44 قانون اساسی و سیاست کاهش تصدی گری دولتی را سر می دهیم.

رجبی گفت: تعداد کارمندان "شهرداری شیراز " به واسطه نبود نگاه کاهش تصدی گری در مدیریت قبلی آن، طی چند سال گذشته به حدود 10 هزار نفر رسیده است حال آنکه شهرداری پاریس با 600 کارمند اداره می شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود نگاه امنیتی به نهادهای غیر دولتی در یک دوره 8 ساله باعث رکود شدید، تعطیلی و عدم صدور مجوز تشکل های مردم نهاد شد؛ نگاه امنیتی بزرگترین آفت فعالیت سازمان های مردم نهاد است .

رجبی اضافه کرد: در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که مسئولین دولتی اصرار دارند به تشکل های غیر دولتی "ارائه طریق و رهنمود " دهند در حالی که اساسا فلسفه تشکیل و فعالیت این سازمان ها وجود نگاه جدید برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجبی: سازمان های مردم نهاد در باز تعریف هنجارها نقش اصلی را دارند

رجبی: سازمان های مردم نهاد در باز تعریف هنجارها نقش اصلی را دارند