مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1396 ساعت 13:102017-09-03پزشكي

مجردها بیشتر "زیر تیغ" می روند!


یک روانشناس فشارهای اجتماعی و روانی را عامل اصلی گرایش افراد به انجام عمل های زیبایی عنوان کرد و افزود: در این بین مجردها بیشترین تمایل را به انجام عمل جراحی زیبایی دارند.

- فاطمه مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه گسترش روزافزون مُدگرایی سبب شده جراحی های زیبایی عمومیت پیدا کند، گفت: دو عامل اصلی که افراد را به سمت جراحی های زیبایی می برد، فشار های اجتماعی و روانی است.

مرادی تصریح کرد: یکی از پایه های سلامت روان نیاز به تایید از طرف اطرافیان است که اگر این نیاز برآورده نشود فرد احساس نقص کرده و به هر طریقی از جمله جراحی زیبایی درصدد جبران این نقص بر می آید.

وی فشارهای اجتماعی مانند مُدگرایی را از دیگر دلایل اصلی رفتن جوانان به سمت جراحی های زیبایی عنوان کرد و افزود: متاسفانه مُدگرایی در جامعه ما گسترش پیدا کرده که ریشه آن نبود تفکر نقادانه و پذیرش هر الگویی از سمت مردم خصوصا جوانان است.

مرادی با اشاره به اینکه بازیگران فیلم های هالیوودی الگوی جوانان ما شده اند، گفت: متاسفانه جوانان ما در پی الگو گرفتن از این بازیگران هستند که به سمت جراحی های زیبایی می روند.

وی با بیان اینکه مشکلات روانی نیز در کشیده شدن فرد سمت جراحی های زیبایی دخیل هستند، گفت: عمده این مشکلات ریشه در دوران کودکی فرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجردها بیشتر "زیر تیغ" می روند!

مجردها بیشتر "زیر تیغ" می روند!