مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1396 ساعت 13:552017-09-02پزشكي

راه اندازی5 مرکز مشاوره و ارائه خدمات مراقبت های پرستاری در خراسان جنوبی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بیرجند گفت: تاکنون 5 شرکت مشاوره و ارائه خدمات مراقبت های پرستاری در منزل دراستان خراسان جنوبی راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دهقانی فیروزآبادی امروز 11 شهریور ماه در نشست خبری در زمینه مراکز مشاوره و ارائه خدمات مراقبت های پرستاری در منزل گفت: معرفی مراکز مشاوره در ارائه مراقبت های پرستاری در منزل یکی دیگر از خدمات نظام سلامت است و جزو خدمات ارزشمند برای سالمندان و دیگر اقشار جامعه است.

وی با بیان این که گاهی بیماری که از بیمارستان مرخص می شود باید ادامه درمان را در منزل سپری کند که این موضوع به حضور پرستار نیاز دارد، در ادامه افزود: افراد زیادی هستند که بیماری صعب العلاج و مزمن دارند که خدمات از بیمارستان می گیرند اما مابقی در طول عمر خود باید در منزل درمان شوند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: امروزه هر فردی ممکن است درگیر مشکلات بیماری باشد یا کسی را در خانواده خود داشته باشیم که بیمار بوده و خانواده به علت هزینه های درمانی زیاد در بیمارستان ترجیح می دهند در خانه از او مراقبت کنند که انجام خدمات پرستاری در منزل از بیمار می تواند به خانوده ها کمک زیادی کند و در چنین مراکزی خدمات پرستاری به سالمند، بیمار و یا هر فردی که به درمان نیاز دارد خدمت ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی5 مرکز مشاوره و ارائه خدمات مراقبت های پرستاری در خراسان جنوبی

راه اندازی5 مرکز مشاوره و ارائه خدمات مراقبت های پرستاری در خراسان جنوبی