مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 13:402017-08-24اقتصادي

ساداتی نژاد: بی توجهی به اقتصاد داخلی، بزرگترین سد مقابل اقتصاد مقاومتی است


نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین سد مقابل اقتصاد مقاومتی بی توجهی به اقتصاد داخلی است و نمونه آن فروش 50 دلار گرانتر فولاد خام به تولید کنندگان داخلی نسبت به قیمت صادراتی آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد ساداتی نژاد اظهار کرد: از ابتدای امسال مشکلاتی در حوزه صنعت فولاد کشور رخ داده که باعث رکود و بیکاری قشر زیادی از کارگران شده است و صنعت گران درحوزه فولاد در تامین مواد اولیه و شمش فولاد مشکل دارند و فولاد خوزستان به جای رسیدگی به اقتصاد داخلی، فولاد تولیدی خود را با قیمتی ارزان تر صادر میکند .

وی به صادرات فولاد خام اشاره کرد و گفت: همه می دانیم امسال با نام اقتصاد مقاومت، تولید واشتغال مزین شده است، با این حال به تولید داخلی توجه نمی شود، مخالف صادرات نیستیم و بر این عقیده ایم تولید مازاد نیاز داخل صادر شود نه اینکه یک شرکت 50 دلار ارزان تر از بورس صادر کند.

نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی به جلسه خود در کمیسیون ویژه مجلس در خصوص مشکلات فولاد اشاره کرد و گفت: در این جلسه تصویب شد فولاد خام پنج درصد ارزان تر از صادرات به واحدهای تولیدی داخل داده شود، اما این موضوع اجرایی نشد و ما حاضریم با همان قیمت صادرات تحویل واحدهای داخلی بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: بی توجهی به اقتصاد داخلی، بزرگترین سد مقابل اقتصاد مقاومتی است

ساداتی نژاد: بی توجهی به اقتصاد داخلی، بزرگترین سد مقابل اقتصاد مقاومتی است