مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 13:262017-08-24بين الملل

یک زن سوییسی به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش دادگاهی می شود


دفتر دادستان کل سوییس از اعلام جرم علیه یک زن سوییسی به اتهام تلاش برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دادستانی فدرال سوییس علیه یک زن سوییسی 30 ساله اهل منطقه زوریخ به اتهام تلاش برای پیوستن به شبه نظامیان جهادگرا در سوریه اعلام جرم کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز ، دفتر دادستان کل سوییس اعلام کرد که شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه این زن در ماه دسامبر سال 2015 همراه فرزند 4 ساله اش به صورت غیرقانونی از مصر به یونان رفته و قصد داشته تا از طریق ترکیه به گروه داعش در سوریه ملحق شود.

بر اساس این گزارش، دفتر دادستانی سوییس همچنین گفته است که مقامات یونان مانع از ادامه سفر این زن شده و وی در ماه ژانویه 2016 در فرودگاه زوریخ دستگیر شده بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این کیفرخواست باید در متن سیاست سرسختانه دادستانی سوییس در خصوص پیگرد قضایی تمام کسانی که با هدف پیوستن به گروه های جهادگرا سفر می کنند، در نظر گرفته شود .

انتهای پیام/.

http://fna.

ir/a0t4bj نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک زن سوییسی به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش دادگاهی می شود

یک زن سوییسی به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش دادگاهی می شود