مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 11:502017-08-24بين الملل

دمشق: شورای امنیت فورا علیه جنایات ائتلاف آمریکا وارد عمل شود


وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه هایی به شورای امنیت خواهان اقدام فوری این شورا برای توقف حملات ائتلاف بین المللی آمریکا علیه غیرنظامیان در این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در نامه های وزارت خارجه سوریه به شورای امنیت آمده است: ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا همچنان به ارتکاب جنایات جدید علیه غیرنظامیان ادامه می دهد تا این جنایات را به کارنامه سیاه خود در علیه زیرساخت ها و غیرنظامیان در سوریه اضافه کند.

در این نامه ها تأکید شده است: ائتلاف بین المللی روز سه شنبه مناطق مسکونی در شهر رقه را مورد هدف قرار داد که در جریان آن 78 غیرنظامی به شهادت رسیده و ده ها تن دیگر از جمله زنان و کودکان مجروح شدند و به دنبال آن خرابی های بسیار زیادی بر جای ماند.

در این نامه ها آمده است: ادامه یافتن حملات ائتلاف آمریکا علیه مناطق مسکونی با استفاده از موشک های هوشمند و بمب های فسفر سفید که در عرصه بین الملل ممنوع اعلام شده قوانین حقوق بشر بین المللی را زیرپا می گذارد.

دولت های آمریکایی گویی دنباله رو قانون جنگل هستند و این مسئله با نقش محول شده به آن ها به عنوان عضو دائم شورای امنیت کاملا در تضاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: شورای امنیت فورا علیه جنایات ائتلاف آمریکا وارد عمل شود

دمشق: شورای امنیت فورا علیه جنایات ائتلاف آمریکا وارد عمل شود