مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 11:402017-08-24سياسي

تاجگردون عنوان کرد:
 تخصیص 100 هزار میلیارد ریال برای رونق اشتغال در روستاها


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص 100 هزار میلیارد ریال برای رونق اشتغال در روستاها گامی اثربخش برای تحقق مهاجرت معکوس جمعیت شهری به روستاها است.

- تاجگردون عنوان کرد: تخصیص 100 هزار میلیارد ریال برای رونق اشتغال در روستاها نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص 100 هزار میلیارد ریال برای رونق اشتغال در روستاها گامی اثربخش برای تحقق مهاجرت معکوس جمعیت شهری به روستاها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا تاجگردون شب گذشته در آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان گچساران افزود: برگزاری انتخابات در کشور نتیجه حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: تخصیص 100 هزار میلیارد ریال برای رونق اشتغال در روستاها گامی اثربخش برای تحقق مهاجرت معکوس جمعیت شهری به روستاها است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: این اعتبار از محل صندوق توسعه ارزی به صورت تسهیلات با کارمزد 6 درصد پرداخت می شود.

تاجگردون عنوان کرد: پرداخت این تسهیلات نقش موثری در رونق تولید و اشتغال در روستاها به عنوان خاک ریز نخست تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دارد.

وی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر ساخت های رفاهی اعم از آب و برق و گاز در روستاهاوجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجگردون عنوان کرد:
 تخصیص 100 هزار میلیارد ریال برای رونق اشتغال در روستاها

تاجگردون عنوان کرد:
 تخصیص 100 هزار میلیارد ریال برای رونق اشتغال در روستاها