مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 11:402017-08-24سياسي

قدرت مردم بسیار زیاد است؛ این را می توانید از «رستمی نژاد» بپرسید!


شهروند خرم آبادی که تا چند ماه پیش نهایتا به دستفروش باسواد و مظلوم شهرت داشت، حالا روز به روز مدارج بالاتری را کسب می کند.

مدارجی که به واسطه آن می تواند زندگی همشهریانش را راحت تر کرده و به پشتوانه ایشان، - این دیپلمات ارشد کشورمان، با اشاره به بدعهدی های آمریکایی ها و بی اعتمادی که به آنها وجود دارد، در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دو ابراولویت دستگاه دیپلماسی کشور در دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: یکی از این اولویت ها، رابطه با همسایگان است.

بازرسان وزارت کار تخلفات در کارخانه چسب هل را تأیید کردند؛ بازرسان وزارت کار، که ظاهرا تاکنون از قوانین عجیب و غریب وضع شده در کارخانه چسب هل بی اطلاع بودند، در پی رسانه ای شدن این ماجرا به این واحد تولیدی مراجعه کرده و تخلفاتی را که در آنجا صورت می گرفت، تأیید کردند! فوتو نیوز تابناک ؛ تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با فوتو نیوز تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش شان الصاق می کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت مردم بسیار زیاد است؛ این را می توانید از «رستمی نژاد» بپرسید!

قدرت مردم بسیار زیاد است؛ این را می توانید از «رستمی نژاد» بپرسید!