مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 09:462017-08-24سياسي

فارس بررسی کرد جزییاتی از انتشار تصویر خودروی منتسب به فرزند رییس مجلس


در پی انتشار تصاویر فردی با خودروی لوکس و گران قیمت در فضای مجازی به عنوان فرزند رییس مجلس شورای اسلامی، بررسی های خبرنگار فارس بیانگر آن است که این شایعه صحت ندارد.

- جزییاتی از انتشار تصویر خودروی منتسب به فرزند رییس مجلس در پی انتشار تصاویر فردی با خودروی لوکس و گران قیمت در فضای مجازی به عنوان فرزند رییس مجلس شورای اسلامی، بررسی های خبرنگار فارس بیانگر آن است که این شایعه صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس"، در پی انتشار تصاویر فردی با خودروی لوکس و گران قیمت در فضای مجازی به عنوان فرزند رییس مجلس شورای اسلامی، بررسی های خبرنگار فارس بیانگر آن است که این شایعه صحت ندارد.

بر اساس این بررسی ها، علی لاریجانی دارای 2 فرزند پسر و 2 فرزند دختر است، پسر ارشد وی دانشجوی مقطع دکترای مکانیک در دانشگاه شریف و پسر دوم نیز پس از اخذ مدرک کارشناسی عمران از دانشگاه شریف، در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل شده است.

تمام فرزندان علی لاریجانی ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده اند و خودروهای مورد استفاده آنها پژو پارس و تندر 90 است.

خودرویی که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده، هیچ ارتباطی با فرزندان رییس مجلس شورای اسلامی نداشته و فردی که تصاویرش همراه خودرو مذکور منتشر شده نیز هیچگونه قرابتی با علی لاریجانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس بررسی کرد جزییاتی از انتشار تصویر خودروی منتسب به فرزند رییس مجلس

فارس بررسی کرد جزییاتی از انتشار تصویر خودروی منتسب به فرزند رییس مجلس