مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 09:252017-08-24سياسي

گرانترین کالاهای صادراتی ایران معرفی شدند


گران قیمت ترین کالاهای صادراتی ایران معرفی شدند.

هرچند نام آمار گمرک با کلماتی همچون تراز تجاری، حجم تجارت خارجی، کالاهای عمده صادراتی و وارداتی و کشورهای عمده مقاصد صادرات و مبادی واردات گره خورده، - در حالی که شمارش آرای وزرای پیشنهادی رییس جمهور در صحن مجلس، هنوز به پایان نرسیده، بنا بر اعلام رییس مجلس شورای اسلامی، تنها حبیب الله بیطرف نتوانسته است، از مجلس رأی اعتماد کسب کند و سایر وزرای پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد گرفتند.

در شرایطی که احتمالاً بیشتر اصولگرایان مجلس ـ از همه طیف ها ـ با تمرکز و اعتماد به سوابق سیدعباس صالحی و همچنین حمایت از او در سطح سران قوا، به او رأی اعتماد داده اند، به نظر می رسد این مرددین که ترجیح داده اند رأی اعتماد بدهند و منتظر عملکرد صالحی در وزارتخانه باشند، از فراکسیون امید بوده اند.

آریل پولستین ، یک شخصیت برجسته در حزب راست افراطی اسراییل گفته است: کردها هرگز فراموش نخواهند کرد که دولت صهیونیست از آنها حمایت کرده است.

در نتیجه، زمانی که یک کردستان مستقل ایجاد شود، پرچم اسراییل در آنجا برافراشته و دو بازیگر تبدیل به متحدان خوبی برای یکدیگر خواهند شد.

نکته مهم و قابل توجه این است که در یک ماه اخیر، مقامات اسراییلی اظهارات بسیاری پیرامون مسأله استقلال اقلیم کردستان انجام داده اند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانترین کالاهای صادراتی ایران معرفی شدند

گرانترین کالاهای صادراتی ایران معرفی شدند