مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 08:102017-08-24دانش

دانشگاه علمی کاربردی امسال 500 هزار دانشجو پذیرش می کند


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر اینکه این دانشگاه در سال جاری 500 هزار دانشجو پذیرش می کند، گفت: با تاسیس مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان در واحدهای این دانشگاه وضعیت 80 درصدی اشتغال فارغ التحصیلان به صد درصد افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید در مراسم گردهمایی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه تعداد دانشجویان مهارتی کشور کمتر از 600 هزار نفر است، خاطرنشان کرد: تعداد دانش آموختگان از ابتدای تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکنون یک میلیون و 500 هزار نفر بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف گذاری شده تا پایان امسال مراکز علمی کاربردی که امکان ایجاد مرکز رشد را دارند، این امر را علمی و اجرایی کنند تا در مراحل بعد شرکتهای فعال در این مراکز به شرکت های دانش بنیان تبدیل شوند تا وضعیت 80 درصد اشتغال کنونی فارغ التحصیلان این دانشگاه به صد درصد ارتقاء پیدا کند.

وی همچنین افزود: در دانشگاه علمی کاربردی به صورت مستقل طرح سطح بندی مراکز را داریم که بر اساس اطلاعات سال 94 و 95 صورت گرفته است، به دلیل اینکه این نتایج از واقعیت دور بود، اعلام نشد، ولی سامانه بی آی دانشگاه آماده می شود و بر اساس اطلاعات آن سطح بندی بصورت واقعی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علمی کاربردی امسال 500 هزار دانشجو پذیرش می کند

دانشگاه علمی کاربردی امسال 500 هزار دانشجو پذیرش می کند