مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 07:502017-08-24سياسي

اعلام برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته دولت


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در بنیاد، برنامه های بنیاد به مناسبت هفته دولت را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت روز چهارشنبه اول شهریورماه 96 با حضور سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد و رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در بنیاد و جمعی از معاونین و مدیران کل بنیاد برگزار شد.

میرمرادی در ابتدای این جلسه با تبریک هفته دولت گفت: این هفته مجالی است تا دستگاه های اجرایی با معرفی و ارائه اهم دستاوردها و فعالیت های خود در جهت تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی، سند چشم انداز کشور، سیاست های کلی نظام و برنامه های توسعه و همچنین برنامه سالانه دولت، آن ها را در معرض دید و قضاوت افکار عمومی و جامعه قرار دهند.

میرمرادی با تاکید بر لزوم محور قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت و شعار هفته دولت با عنوان تدبیر و امید برای تولید و اشتغال در جهت گیری برنامه های مرتبط با بزرگداشت هفته دولت، به تشریح سرفصل برنامه های بنیاد در هفته دولت پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت افزایش شناخت از شهیدان رجایی و باهنر و نقش ارزنده این شهدا و شهدای کارمند در پایداری ایران اسلامی از نکات مهمی است که باید در برنامه های مرتبط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته دولت

اعلام برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته دولت