مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 07:402017-08-24فرهنگي

تقدیر از مترجمان و ویراستاران برجسته متون ریاضی با جایزه «شفیعی ها»


رییس دبیرخانه انجمن ریاضی ایران از ارائه جایزه ای با عنوان روان شاد «شفیعی ها» استاد، مترجم و ویراستار متون ریاضی خبر داد و گفت: این جایزه به مناسبت تقدیر از مترجمان و ویراستاران برجسته متون ریاضی درنظر گرفته شده است.

- تقدیر از مترجمان و ویراستاران برجسته متون ریاضی با جایزه شفیعی ها رییس دبیرخانه انجمن ریاضی ایران از ارائه جایزه ای با عنوان روان شاد شفیعی ها استاد، مترجم و ویراستار متون ریاضی خبر داد و گفت: این جایزه به مناسبت تقدیر از مترجمان و ویراستاران برجسته متون ریاضی درنظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادقی در چهل و هشتمین کنفرانس ریاضی ایران به میزبانی دانشگاه بوعلی سینای همدان، اظهار کرد: این جایزه هر دو سال یک بار در کنفرانس ریاضی ایران به مترجمان و ویراستاران متون ریاضی برجسته کشور اهدا می شود.

وی عنوان کرد: با پیشنهاد هیات امنای این جایزه، شورای اجرایی انجمن ریاضی ایران نظر به آثار ارزشمند متعددی که به قلم محمد جلوداری ممقانی ترجمه و ویرایش شده و تأثیر این آثار در نوشته های ریاضی به زبان فارسی و کمک شایان به آموزش دانشجویان شده، شایسته دریافت جایزه دکتر شفیعی ها در سال 96 شناخته شده است.

دکتر اشرف دانشخواه، دبیر چهل و هشتمین کنفرانس ریاضی نیز عنوان کرد: کنفرانس این دوره با استقبال خیلی خوبی روبرو شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از مترجمان و ویراستاران برجسته متون ریاضی با جایزه «شفیعی ها»

تقدیر از مترجمان و ویراستاران برجسته متون ریاضی با جایزه «شفیعی ها»