مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 22:162017-08-23پزشكي

وزیر بهداشت: رضایت عمومی در سایه تلاش های جامعه پزشکی کسب شد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر طرح تحول نظام سلامت با تلاش جامعه پزشکی کشور در حال اجراست که ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی را به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سبزوار، سید حسن قاضی زاده هاشمی امشب در ارتباط تلفنی با مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز در سالن دکتر علی شریعتی سبزوار با اشاره به اهمیت گرامیداشت و تقدیر از خدمات پزشکان و داروسازان این کشور اظهار کرد: امیدواریم همه ما در ایران اسلامی همانند نیاکان خود خدمات قابل قبولی در حوزه بهداشت و درمان به هم وطنان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم توانست سطح رضایتمندی مردم در بخش بهداشت و درمان را افزایش دهد، افزود: دولت طی چهار سال اخیر خدمات ارزشمندی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه داده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: خدمات و کسب رضایت عمومی در سایه تلاش های جامعه پزشکی کشور محقق شده است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در حال حاضر طرح تحول نظام سلامت با تلاش جامعه پزشکی کشور در حال اجراست که ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی را به دنبال داشته است.

وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری مردم، مسؤولان و جامعه پزشکی دولت دوازدهم در راستای سیاست های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری عملکرد مطلوبی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: رضایت عمومی در سایه تلاش های جامعه پزشکی کسب شد

وزیر بهداشت: رضایت عمومی در سایه تلاش های جامعه پزشکی کسب شد