مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 21:102017-08-23سياسي

مقام معظم رهبری: شهید لاجوردی ذره ای از راه مستقیم منحرف نشد


این سرنوشت افتخارآمیزی که آقای لاجوردی پیدا کردند،(2) سرنوشتی است که مایه ی حسرت و غبطه ی همه ی کسانی است که در این راه بوده اند.

خب، بنده خیلی متأثّر شدم از شهادت آقای لاجوردی -از دست دادن ایشان و فقدان ایشان، خیلی برای ما سنگین بود؛ یک عنصر مؤمن، کارآمد، صادق و ریشه دارِ در این زمینه ی انقلابی و مبارزات؛ امثال ایشان واقعاً عناصر بسیار کمیاب و مغتنمی هستند و از دست دادنشان سخت است- ولیکن درعین حال به نظرم رسید که حیف بود آقای لاجوردی جور دیگری از دنیا میرفت.

آن آدم، آن عنصر مستحکم، پولادین، آن نیّت صادق، با آن سابقه ی مبارزات، واقعاً حقّش بود و شایسته ی این مقام والای شهادت بود.

و شما خانمشان و فرزندانشان بدانید -که البتّه میدانید هم؛ میدانم برای شماها این معارف، روشن و واضح است- ماها غبطه میخوریم به حال ایشان و حقیقتاً اگر هرکدام از ماها -خود بنده و میدانم همفکرانِ ما هم یقیناً همه همین جور هستند- بدانند که میتوانند با یک عملی، با یک حرکتی، با یک هزینه ای -هر جور هزینه ای- آنها هم یک چنین سرنوشتی را به دست بیاورند، لحظه ای را دریغ نخواهند کرد و تأمّل نخواهند کرد که آن هزینه را بکنند تا اینکه آن چنان سرنوشتی برای آنها هم رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام معظم رهبری: شهید لاجوردی ذره ای از راه مستقیم منحرف نشد

مقام معظم رهبری: شهید لاجوردی ذره ای از راه مستقیم منحرف نشد