مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 20:352017-08-23سياسي

جهاددانشگاهی بستری برای رشد دانشجویان دانشگاه هاست


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری این است که جهاددانشگاهی را بستری برای رشد دانشجویان دانشگاه ها تعریف فرموده اند که همین بیانات رسالت همه ما را بیشتر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه ایلام، دکتر احمد شریفی زاده در جمع جهادگران دانشگاهی استان، ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در این واحد اظهار داشت: جهاددانشگاهی مجموعه و شبکه ای به هم پیوسته است که با به ثمر رساندن فعالیتهای بزرگ در جهت آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت کرده و همه این موفقیت ها مرهون همبستگی و تلاش جهادگران بوده است.

وی با بیان اینکه به طور طبیعی هر مجموعه ای دارای نقاط قوت و ضعف و تهدید و فرصت است، ادامه داد: فعالیت های واحد در استان ایلام به تسریع خروج این استان از محرومیت کمک کرده و این کمک ها با تفکر جهادی بیشتر خواهد شد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی توجه به مزیت های استان را ضروری دانست و گفت: تجربه ثابت کرده استان هایی که به جهاددانشگاهی و توان جهادگران تکیه کرده اند، توانسته اند از این نعمت و خدمات نهاد جهاد دانشگاهی جهت توسعه استان خود بهره مند شوند.

امسال هم از 4تن از استاندارانی که بیشترین حمایت و ارتباط را با جهاد داشتند تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی بستری برای رشد دانشجویان دانشگاه هاست

جهاددانشگاهی بستری برای رشد دانشجویان دانشگاه هاست