مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 19:352017-08-23اقتصادي

بیش از 4 هزار زنبوردار در کردستان مشغول فعالیت هستند


رییس اتحادیه زنبورداران کردستان با اشاره به صدور بیش از 740 پروانه زنبورداری در استان کردستان، گفت: بیش از چهار نفر زنبوردار در استان در این صنعت فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران محمدی خواه در جلسه عقد قرارداد مشارکت اقتصادی اجتماع محور احداث کارخانه فرآوری و بسته بندی عسل طبیعی در استان کردستان که با حضور ریاست بنیاد برکت کشور، استاندار، معاونین و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و زنبورداران برگزار شد، اظهار کرد: 10 تعاونی زنبورداری با حضور بیش از چهار هزار نفر زنبوردار در استان فعالیت می کنند.

وی افزود: این 10 تعاونی زیر نظر اتحادیه زنبورداران فعالیت می کنند که تاکنون 740 مورد پروانه زنبورداری حرفه ای که بیش از 40 کندو داشته باشند توسط اتحادیه صادر شده است.

رییس اتحادیه زنبورداران کردستان عنوان کرد: اتحادیه زنبورداران کردستان در سال 74 ثبت شد اما به طور مستمر از سال 92 با انجام اقدامات زیربنایی احیا شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 94 سامانه منسجم زنبورداران همچنین سامانه صدور پروانه های زنبورداری با هدف انسجام بخشی صدور پروانه ها در راستای ایجاد اهداف و برنامه های اتحادیه در کشور راه اندازی شد.

به گفته وی در راستای تولید عسل استان ظرفیت های خوبی به لحاظ کمی و کیفی ایجاد شده است که زمینه ساز انجام پروژه های بزرگ در ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار زنبوردار در کردستان مشغول فعالیت هستند

بیش از 4 هزار زنبوردار در کردستان مشغول فعالیت هستند