مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 18:402017-08-23سياسي

تحقیقات قضایی درباره خبرنگاران بازداشت شده آغاز شده است


رییس دادگستری کل استان تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره دستگیری خبرنگاران که اخیرا اتفاق افتاده است گفت: تحقیقات قضایی در مورد آنها آغاز شده است و اتهاماتی متوجه آنها است اما بنا نیست تا زمانی که رسیدگی کامل نشده باشد و جرمی به اثبات نرسیده راجع به اتهامات آنها صحبتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم نوزدهمین سالگرد شهید لاجوردی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اخرین وضعیت پرونده مداحان بازداشت شده گفت: این پرونده در حوزه دادگستری تشکیل نشده است و در دادگاه ویژه روحانیت در حال رسیدگی است و اطلاعات آن در اختیار ما نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره دستگیری خبرنگاران که اخیرا اتفاق افتاده است گفت: تحقیقات قضایی در مورد آنها آغاز شده است و گزارشاتی درباره اقدامات آنها واصل شده است و اتهاماتی متوجه آنها هست اما بنا نیست تا زمانی که رسیدگی کامل نشده باشد و جرمی به اثبات نرسیده راجع به اتهامات آنها صحبتی شود.

وی افزود: بنا بر قانون نمی توانیم ریز اتهامات را بیان کنیم اما اتهاماتی متوجه آنهاست که در حال رسیدگی به موضوع هستیم و تحقیقات در دادسرای تهران در حال انجام است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قاضی مقیسه جلسه دیگری برای رسیدگی به اتهامات شرکای بابک زنجانی برگزار می کند یا خیر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات قضایی درباره خبرنگاران بازداشت شده آغاز شده است

تحقیقات قضایی درباره خبرنگاران بازداشت شده آغاز شده است