مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 16:352017-08-23اقتصادي

جهانگیری: خصوصی سازی راه قطعی درمان اقتصاد ایران است


معاون اول رییس جمهور خصوصی سازی را راه قطعی درمان اقتصادی ایران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اسحاق جهانگیری عصر امروز(چهارشنبه) در جلسه تودیع و معارفه وزرای پیشین و جدید امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: یکی از اولویت های وزارت اقتصاد اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی است.

من می دانم چه فشارهایی در مقابل خصوصی سازی به دوستان در وزارت اقتصاد وارد می شود ولی خصوصی سازی راه قطعی درمان اقتصاد ما است که باید برای آن قانونمند جلو برویم و از هو و جنجال نهراسیم.

وی با اشاره به دیگر اولویت های اقتصادی دولت دوازدهم و انتظارات از وزارت اقتصاد یادآور شد: در راس اولویت ها اقتصاد مقاومتی که تنها نسخه ای است که می تواند اقتصاد ایران را از این تنگناها عبور دهد و خوشبختانه اجماع خوبی در این زمینه بین سران کشور وجود دارد.

وزارت اقتصاد و بخش های اقتصادی در اجرای آن نقش کلیدی دارند و من متعهد به پیگیری هستم که خوشبختانه عملکرد سال 95 خوبی بوده و برنامه های دقیقی هم برای سال 96 تدوین شده است.

جهانگیری با بیان اینکه وزیر جدید اقتصاد و همکارانش باید چند موضوع کلیدی را در اولویت قرار دهند عنوان کرد: سودآور کردن شرکت های دولتی و افزایش بهره وری یکی از این اولویت هاست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: خصوصی سازی راه قطعی درمان اقتصاد ایران است

جهانگیری: خصوصی سازی راه قطعی درمان اقتصاد ایران است