مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 14:512017-08-23سياسي

تجلیل از خدمات سردار دهقان در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع


مراسم تجلیل از خدمات وزیر سابق دفاع و مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور مدیران ارشد سازمان عقیدتی سیاسی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، مراسم تجلیل از خدمات سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور مدیران ارشد سازمان عقیدتی سیاسی برگزار شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این مراسم با تقدیر از خدمات فداکارانه سردار دهقان در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی مقتدارانه از نیروهای مسلح اظهار داشت: سردار دهقان در حوزه صنعت دفاعی به عنوان پشتوانه اقتدار ملی واقعا مقتدرانه و جانانه تلاش کردند و شاهد خدمات و تلاش های بسیاری از وی بودیم.

وی حمایت همه جانبه از محور مقاومت، مواضع سیاسی قاطعانه و مقتدرانه در سطح منطقه و جهانی و حمایت های فراوان از فعالیت های فرهنگی را از مهم ترین ویژ گی های سردار دهقان برشمرد و افزود: بحمدالله سردار دهقان با مدیریت خوب و قوی بحث آمایش و چابک سازی را در سطح وزارت دفاع با کمترین تنش اجرایی کردند.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به اجرای طرح آمایش صنعتی در سطح وزارت دفاع تصریح کرد: آمایش صنعتی واقعا در سطح وزارت دفاع دغدغه ای بود که سالیان سال فقط قصد ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خدمات سردار دهقان در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

تجلیل از خدمات سردار دهقان در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع