مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 14:502017-08-23سياسي

گزارش عملکرد فراکسیون امید در فرایند معرفی و رای اعتماد وزرا


جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رییس جمهوری برای تشکیل کابینه دولت دوازدهم، پس از پنج روز کار فشرده نمایندگان به پایان رسید و در نهایت 16نفر از17 وزیر معرفی شده توانستند با گرفتن رای اعتماد از مجلس راهی وزارتخانه های محل خدمت خود شوند.

- در این میان اما سوالی که این روزها از سوی بسیاری از اصلاح طلبان مطرح می شود، نقش و تاثیر فراکسیون امید مجلس در فرایند معرفی و پس از آن بررسی صلاحیت وزرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرخانه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی برای پاسخ دادن به این سوالات، اقدامات انجام شده از سوی فراکسیون را در دو بخش اقدامات قبل از معرفی کابینه و اقدامات پس از معرفی اعضای کابینه، به شرح زیر به اطلاع رسانده است: اقدامات پیش از معرفی کابینه: فراکسیون امید بنا بر تصمیم گیری به عمل آمده در هیات رییسه و شورای مرکزی، در نخستین گام اقدام به تهیه شاخص های ارزیابی وزرای دولت یازدهم نمود و با تشکیل کمیته ارزیابی، نظر همه اعضای فراکسیون درباره عملکرد تک تک وزرا به لحاظ شاخص هایی که تعیین شده بود، جمع آوری شد.

پس از جمع بندی این نظرسنجی و تجمیع امتیازات شاخصهای مختلف در کمیته ارزیابی، گزارشی محرمانه از نتایج، جهت ارائه به ریاست محترم جمهوری مهیا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد فراکسیون امید در فرایند معرفی و رای اعتماد وزرا

گزارش عملکرد فراکسیون امید در فرایند معرفی و رای اعتماد وزرا