مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 14:402017-08-23سياسي

مجلس از هیچ تلاشی برای حمایت از فعالان عرصه فرش دریغ نخواهد کرد


نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از هیچ تلاشی برای حمایت از فعالان عرصه فرش دریغ نخواهد کرد، بر لزوم شناسایی بازارهای جدید برای افزایش صادرات فرش ایران تاکید کرد.

- مسعود پزشکیان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه و در دیدار با رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: با توجه به اینکه بازار عرضه فرش در دنیا محدود است باید تلاش شود تا برای افزایش صادرات فرش ایرانی بازارهای جدیدی ایجاد شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه نمایندگان خانه ملت از هیچ تلاشی برای حمایت از فعالان و تولیدکنندگان صنعت فرش دریغ نخواهند کرد، تصریح کرد: در این راستا اگر خلاء قانونی وجود داشته باشد می توان با ارائه پیشنهادات از سوی مسئولان و متولیان این عرصه مشکلات و دغدغه های آن را رفع کرد.

کارگر: کاهش 300 میلیون دلاری صادرات فرش در سال به دلیل تحریم هاهمچنین کارگر، رییس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به اینکه کل تقاضای بازار جهانی در حوزه فرش حدود یک میلیارد و 300 میلیون دلار است، گفت: خوشبختانه ایران اسلامی در همه دوره ها در رأس کشورهای تولیدکننده فرش بوده و کشورهایی همانند هندوستان، پاکستان، افغانستان، ترکیه، نپال و چین در رتبه های بعدی قرار داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از هیچ تلاشی برای حمایت از فعالان عرصه فرش دریغ نخواهد کرد

مجلس از هیچ تلاشی برای حمایت از فعالان عرصه فرش دریغ نخواهد کرد