مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 13:252017-08-23سياسي

تسلیم اعتصاب غذای برخی از زندانیان نمی شویم


جعفری دولت آبادی خطاب به برخی زندانیان که به اعتصاب غذا و سایر تهدیدها روی می آورند، گفت: این اقدامات، اموری شکست خورده است و دستگاه قضایی تسلیم این موارد نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، عباس جعفری دولت آبادی در همایش علمی کاربردی زندان و کاهش جمعیت کیفری اظهار کرد: دادیاران و قضات باید از بندهای زندان بازدید داشته باشند و نباید ما زندانی را پیش خود بیاوریم بلکه باید نزد آنها برویم و زندانی نباید به حال خود رها شود.

وی با اشاره به اینکه همه معاونان، قضات و دادیاران را به سرکشی از زندانها ملزم کرده ایم گفت: هم اکنون در همه زندان های استان تهران دایره نظارت داریم و همه زندان ها قاضی مقیم دارند که در همکاری میان مسئولان زندانها و دادیاران بسیار موثر است.

دادستان تهران گفت: در بخشی از زندانیان بلاتکلیف، با مشکلاتی مواجه هستیم و در مواردی بسیار نادر مشاهده کردیم که یک زندانی با تاخیر آزاد شده و باید قاضی پرونده حتماً متوجه زندانی شدن غیر موجه برخی زندانیان باشد.

جعفری دولت آبادی از تصویب آیین نامه نظارت بر بازداشتگاه ها خبر داد و افزود: حتما باید قضات و دادیاران بر بازداشتگاه ها نظارت کنند تا حوادثی پیش نیاید که شأن نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیم اعتصاب غذای برخی از زندانیان نمی شویم

تسلیم اعتصاب غذای برخی از زندانیان نمی شویم