مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 13:252017-08-23سياسي

هدف اصلی ما، آشنایی جوانان با مفاهیم و آموزه های قرآن کریم است


مدیر مؤسسه فرهنگی جامعه قاریان قرآن مشهد گفت: هدف اصلی این مؤسسه، آشنایی جوانان با مفاهیم و آموزه های قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) است.

- محمد مهدی آقا محمدیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص برنامه های مؤسسه فرهنگی جامعه قاریان قرآن مشهد اظهار کرد: مهم ترین برنامه این مرکز، کشف استعدادهای قرآنی از دوره کودکی تا بزرگسالی است که خوشبختانه توانسته ایم طی این سال ها به این مهم دست یابیم.

وی تصریح کرد: این مؤسسه از سال 68 با تایید مقام معظم رهبری تاسیس شده و هدف آن ارائه برنامه های آموزشی به ویژه برای نسل جوان است.

مدیر مؤسسه فرهنگی جامعه قاریان قرآن مشهد خاطرنشان کرد: نزدیک به سه دهه است که ما در حوزه تربیت مربی، مدرس و استاد قرآن کریم در مشهد، شهرستان های استان خراسان و دیگر استان های کشور فعالیت داریم .

آقامحمدیان ادامه داد: هم اکنون، نزدیک به 2000 نفر مربی مهدکودک و مدرس برای نوجوانان و جوانان داریم و همچنین از طریق تفاهم نامه با دانشگاه ها، با معرفی استاد قرآن کریم و برگزاری مسابقات قرآنی برای قشرها و رده های مختلف مشغول انجام فعالیت هستیم.

وی اضافه کرد: از جمله فعالیت هایی که این مؤسسه طی 16سال اخیر به انجام رسانده، ابداع و ابتکار مهدها با رویکرد قرآنی بوده که پس از آن از این رویکرد در مهدهای دیگر نیز استقبال به عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی ما، آشنایی جوانان با مفاهیم و آموزه های قرآن کریم است

هدف اصلی ما، آشنایی جوانان با مفاهیم و آموزه های قرآن کریم است