مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 13:162017-08-23سياسي

نایب رییس مجلس شورای اسلامی: مجلس تصمیمی به ضرر بافندگان فرش نمی گیرد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مورد اخذ مالیات بر ارزش افزوده از فرشبافان گفت: قطعاً مجلس تصمیمی به ضرر قشر زحمتکش فرش بافان نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بازرگانی "، مسعود پزشکیان امروز در مراسم افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه فرش دستباف ایران که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در پاسخ به سوالی در مورد تصمیم نمایندگان مجلس درباره مالیات بر ارزش افزوده فرش دستباف گفت: قطعاً آن چیزی که به ضرر قشر زحمتکش فرش بافان باشد در مجلس تصویب نمی شود.

وی افزود: فرش دستباف در مجلس فراکسیونی قوی دارد که اکثریت نمایندگان در این فراکسیون حضور دارند که نمایندگان فرش بافان باید ارتباطشان را با این فراکسیون حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بیست و ششمین نمایشگاه فرش دستباف ایران با حضور 730 شرکت تولیدی و صادراتی، امروز در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد و این نمایشگاه تا 7 شهریورماه هر روز از ساعت 10 تا 18 آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a0sx03 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس شورای اسلامی: مجلس تصمیمی به ضرر بافندگان فرش نمی گیرد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی: مجلس تصمیمی به ضرر بافندگان فرش نمی گیرد