مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 12:552017-08-23اقتصادي

واردات سالانه 500 هزارتن برنج توجیه منطقی ندارد


"حجتی" نسبت به دوره گذشته کار سختی دارد،چراکه بهارستان عملکرد وزارت جهادکشاورزی را به شدت زیرنظر دارد.

- غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی درگفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت بازار برنج در کشور،گفت:تبدیل کودآلی به شیمیایی؛مکانیزه کردن آبیاری ،توسعه کشت های کم آب و پرمحصول و درکل اجرای برنامه ریزی های تخصصی برای خودکفایی برنج از معیارهای است که باید در تولید برنج در اولویت قرار بگیرد.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:30 به دلیل فرسودگی کارخانجات شالیکوبی 30درصد برنج استان تبدیل به خُرده برنج تبدیل شده و در نهایت از بین می روند.

جعفرزاده ایمن آبادی،افزود: اصلاح موضوعات ذکر شده در زمینه بهبود وضعیت تولید برنج در کنار نوسازی کارخانجات برنج به سادگی می تواند ما را تبدیل به کشوری قدرتمند برای صادرات برنج به بازارهای جهانی کند؛زیرا کیفیت برنج ایرانی زبانزده بسیاری از مشتریان برنج در بازار های بین الملی است.

نماینده مردم رشت در مجلس،گفت: "حجتی" نسبت به دوره گذشته کار سختی دارد؛زیرا بهارستان عملکرد وزارت جهاد کشاورزی را به شدت زیر نظر دارد.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه واردات سالانه 500 هزارتن برنج به کشور توجیه منطقی ندارد،یادآورشد:خودکفایی برنج به سادگی آب خوردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات سالانه 500 هزارتن برنج توجیه منطقی ندارد

واردات سالانه 500 هزارتن برنج توجیه منطقی ندارد