مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 12:352017-08-23فرهنگي

«رابرت دنیرو»، گرانترین بازیگر تلویزیون


رابرت دنیرو برای بازی در سریالی که هنوز پخش نشده، رتبه اول فهرست گرانترین بازیگران تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارشی که ورایتی منتشر کرده، رابرت دنیرو ، بازیگر 74 ساله برنده اسکار برای بازی در هر قسمت سریال جدیدی که دیوید او راسل برای آمازون می سازد، 982 هزار دلار دریافت می کند.

این سریال که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، توسط سازنده دفترچه با خطوط نقره ای کارگردانی می شود و از طریق سایت آمازون در دسترس کاربران اینترنتی قرار می گیرد.

دنیرو که بازی در بیش از 100 فیلم سینمایی را در کارنامه هنری دارد، علاوه بر کسب جایزه اسکار برای بازی در فیلم پدرخوانده ، در سال 1981 برای فیلم گاو خشمگین بهترین بازیگر مرد جوایز گلدن گلوب شد، در سال 1993 شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز را گرفت، در سال 2000 جایزه یک عمر دستاورد سینمایی جشنواره سن سباستین را گرفت و در سال 2008 جایزه مشارکت چشم گیر در صنعت سینما را از کارلووی واری دریافت کرده است .

نگاهی به فهرست پردستمزدترین بازیگران تلویزیونی نشان می دهد دنیرو تنها ستاره سینما نیست که به تلویزیون راه پیدا کرده دستمزدهای هنگفتی طلب می کند.

در فهرست تازه منتشر شده ورایتی ، نام های آشنایی چون کوین کاستنر ، کوین اسپیسی ، کلر دینز ، بیلی باب تورنتون ، آنتونی هاپکینز و کیفر ساترلند هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رابرت دنیرو»، گرانترین بازیگر تلویزیون

«رابرت دنیرو»، گرانترین بازیگر تلویزیون