مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 11:452017-08-23پزشكي

گسترش فعالیت های اجتماعی، برنامه جدید وزارت بهداشت


وزیر بهداشت با بیان این که عمق بخشیدن و گسترش فعالیت های اجتماعی، یکی از برنامه های وزارت بهداشت در دوره جدید است، گفت: در طی سه چهار سال گذشته، - در حوزه خیرین و مشارکت های مردمی برکات زیادی را دیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در جلسه دیدار با دبیرکل و اعضای هیات مدیره جدید مجمع خیرین سلامت، افزود: در مجموعه وزارت بهداشت نیز معاونت اجتماعی را ایجاد کردیم، چراکه به وجود چنین معاونتی برای رسیدگی به امور وسیع اجتماعی همچون توانبخشی برای توانمندسازی مردم، نیاز است تا از مسیر آموزش و مهارت آموزی به امر پیشگیری توجه بیشتری شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در امر درمان نیز سمن های متعددی وجود داشت که باید جایی سامان پیدا می کردند و معاونت اجتماعی در این زمینه کمک شایانی کرد.

در عین حال خیرینی مانند هنرمندان و ورزشکاران وجود دارند که شاید قدرت جذب آنها در مجمع خیرین نباشد، ولی در آن مجموعه ها می توانند فعالیت داشته باشند.

وزیربهداشت ادامه داد: در حوزه خیرین ایجاد هماهنگی در صف و ستاد امری ضروری است، مخصوصا زمانیکه به بیمارستان های شهرستان ها می رویم، در محیط صف هماهنگی اهمیت بیشتری پیدا می کند که با شخصیت والای مرحوم حاج آقا نیری این مهم تحقق پیدا کرده بود و از این پس نیز دکتر شهریاری آن را به خوبی و در همان مسیر با انرژی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فعالیت های اجتماعی، برنامه جدید وزارت بهداشت

گسترش فعالیت های اجتماعی، برنامه جدید وزارت بهداشت