مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 11:352017-08-23دانش

حذف ترکیبات گوگردی از گازوییل در دمای محیط


عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به معضلات زیست محیطی گوگرد موجود در گازوییل، گفت: به منظور کاهش این ترکیبات از سوخت از روش هیدروژنه استفاده می شود که هزینه های زیادی را به صنعت تحمیل می کند و ما دستگاه مکملی در این زمینه طراحی کردیم که .

- عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به معضلات زیست محیطی گوگرد موجود در گازوییل، گفت: به منظور کاهش این ترکیبات از سوخت از روش هیدروژنه استفاده می شود که هزینه های زیادی را به صنعت تحمیل می کند و ما دستگاه مکملی در این زمینه طراحی کردیم که با هزینه های کمتر اقدام به حذف ترکیبات گوگردی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر شاهرخ شاه حسینی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران و از محققان طرح در حاشیه مراسم بهره برداری و ساخت دستگاه سولفورزدایی در دانشگاه علم و صنعت ایران، در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات زیست محیطی ناشی از گوگرد موجود در سوخت هایی چون گازوییل، گفت: بارش باران های اسیدی از جمله این مشکلات است که شاهد این نوع بارش ها در استان خوزستان بوده ایم.

وی تولید اکسید گوگرد را از دیگر معضلات زیست محیطی گوگرد نام برد و اظهار کرد: از این رو حذف گوگرد از گازوییل از ضروریات است؛ بر این اساس استاندارد گوگرد در گازوییل 10 PPM تعیین شده که در ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ترکیبات گوگردی از گازوییل در دمای محیط

حذف ترکیبات گوگردی از گازوییل در دمای محیط