مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 11:362017-08-23دانش

جزییات ثبت نام دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد


ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای و ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کابردی برای مهرماه سال 96 از روز یکشنبه 25 مرداد آغاز و 5 شهریور ماه پایان می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای و ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کابردی برای مهرماه سال 96 از روز یکشنبه 25 مرداد ماه 96 منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه هفته آ ینده 5 شهریور ماه 96 پایان می پذیرد.

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه ای که از بعدازظهر روز شنبه 28 مرداد ماه 96 و همچنین ضوابط مندرج در دفترچه راهنما قرار گرفته است توجه فرمایند.

همزمان با آغاز ثبت نام از روز یکشنبه 29 مرداد ماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته علاقه مندان می توانند برای پذیرش در آزمون مذکور ثبت نام نمایند.

تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه اول شهریور تعداد 14 هزار و 796 داوطلب برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپویسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مهرماه 96 ثبت نام نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

جزییات ثبت نام دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد