مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 11:212017-08-23سياسي

دارابی: جوانگرایی ویژگی اصلی بسیج صدا و سیما در دوره جدید است


معاون امور استان های صدا و سیما گفت: یکی از مهمترین ویژگی ها و مزیت های مرکز بسیج رسانه ملی در دوره جدید، توجه به اصل جوانگرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، علی دارابی در نشستی با مدیران مرکز بسیج رسانه ملی اظهار کرد: دوره جدید مدیریت مرکز بسیج صدا و سیما، با رویکردها و راهبردهای خوبی همراه شده است.

وی افزود: در حال حاضر کشور با مشکلات زیادی روبروست از جمله اینکه پروژه های نیمه کاره فراوانی در اقصی نقاط ایران وجود دارند که اتمام آنها 40 سال زمان می برد ولی می توان با ترویج روحیه بسیج، بسیاری از این عقب ماندگی ها را جبران کرد.

معاون امور استان های صدا و سیما با بیان اینکه نیازمند توسعه فرهنگ و روحیه بسیج برای حل مشکلات عمرانی، فرهنگی و اقتصادی هستیم گفت: آرامش بخشی به جامعه از دیگر کارکردهای بسیج به شمار می رود و در این بین مرکز بسیج رسانه ملی، وظایف سنگینی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: لازم است رابطه معناداری میان مرکز بسیج صدا و سیما با مأموریت های رسانه ملی وجود داشته باشد البته در دوره جدید با تعامل خوبی که میان این مرکز و مجموعه سازمان و خارج از آن برقرار شده، امیدواری ها هم بیشتر شده است.

دارابی جوانگرایی در مرکز بسیج به سمت استفاده از نیروهای جوان، خلاق و انقلابی را یکی از مهمترین ویژگی های دوره جدید این مرکز دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارابی: جوانگرایی ویژگی اصلی بسیج صدا و سیما در دوره جدید است

دارابی: جوانگرایی ویژگی اصلی بسیج صدا و سیما در دوره جدید است