مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 11:202017-08-23سياسي

نقوی حسینی: 3500 میلیارد مالیات به تهران تحمیل کردند،حالا دنبال رفع حصر هستند


" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه طرح موضوع حصر سران فتنه برای فرار از مشکلات اصلی مردم است، گفت: 3500 میلیارد تومان مالیات به مردم تهران تحمیل کردند، حالا دنبال رفع حصر هستند.

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با مهر، با اشاره به اظهارات و تحرکات جدید برخی نمایندگان تهران در مجلس درباره حصر سران فتنه 88 اظهار داشت: در این تردیدی نیست که فتنه سال 88 که در نتیجه عدم تمکین سران فتنه به قانون پیش آمد، با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی دنبال شد.

وی افزود: در این جریان فتنه، عده ای سردمداری کردند؛ البته عده ای که از پشت صحنه ماجرا مطلع نبودند و بعدها خودشان را کنار کشیدند، حسابشان جداست.

نقوی حسینی تصریح کرد: در روز دوشنبه 25 خرداد 88، جمعیت زیادی در راهپیمایی شرکت کردند اما جمعیتی که در روز عاشورای همان سال به خیابان آمدند و حرمت شکنی کردند، شاید 200 نفر هم نبودند؛ یعنی مردمی که از اهداف پشت صحنه این جریان مطلع شدند، همان اوایل خودشان را کنار کشیدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: در چنین شرایطی، سردمداران فتنه همچنان بر رفتار غلط و غیرقانونی خود اصرار کردند و حتی بعد از خطبه های 29 خرداد رهبر انقلاب نیز بیانیه دادند و حتی 25 بهمن سال بعد از آن نیز، مجدداً دست به تحرکات خطرناک زدند که منجر به تصمیم نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقوی حسینی: 3500 میلیارد مالیات به تهران تحمیل کردند،حالا دنبال رفع حصر هستند

نقوی حسینی: 3500 میلیارد مالیات به تهران تحمیل کردند،حالا دنبال رفع حصر هستند