مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 11:152017-08-23اقتصادي

نقش بورس کالا در ارزیابی تولید و فروش محصولات


قیمت کالاهای اساسی یکی از مهم ترین محرک های افت و خیز قیمت سهام شرکت ها در بازار سرمایه است و اثرپذیری بورس سهام از روند حرکتی قیمت ها در بازارهای جهانی بگونه ای است که سرمایه گذاران و سهامداران می توانند برای تصمیم گیری به مانیتور کردن بورس های کالایی .

- قیمت کالاهای اساسی یکی از مهم ترین محرک های افت و خیز قیمت سهام شرکت ها در بازار سرمایه است و اثرپذیری بورس سهام از روند حرکتی قیمت ها در بازارهای جهانی بگونه ای است که سرمایه گذاران و سهامداران می توانند برای تصمیم گیری به مانیتور کردن بورس های کالایی پرداخته و اطلاعات مفیدی به دست آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نقش بورس های کالایی در تحلیل سهام و ارزش گذاری آن از آنجایی نمود بیشتری پیدا می کند که تحلیلگر و یا سرمایه گذار فعال در بازار سهام می تواند برای ارزش گذاری بهتر و آگاهی از کم و کیف پیش بینی درآمد شرکت ها، به نرخ ها و اطلاعات معاملاتی موجود در بورس کالا مراجعه کرده و بر اساس تغییرات قیمت ها و اطلاعات ثبت شده از حجم و ارزش معاملات انجام شده بر روی محصولات شرکت ها، نسبت به ارزش گذاری و محاسبه سود محتمل برای آنها اقدام کنند.

چرا که اطلاعات مربوط به معاملات روزانه و هفتگی محصولات و نیز تغییرات قیمتی کالاهای تولیدی شرکت های مختلف که بسیاری از آنها را شرکت های حاضر در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بورس کالا در ارزیابی تولید و فروش محصولات

نقش بورس کالا در ارزیابی تولید و فروش محصولات