مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 09:102017-08-23سياسي

حفظ هویت انقلاب، در گروی نگهداری از مساجد است


نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز باید به این نکته توجه داشت که اگر از مساجد به درستی نگهداری شود هویت انقلاب را حفظ کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی متین در مراسم گرامی داشت روز جهانی مسجد که در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی مساجد به علت آتش زدن مسجدالاقصی در سالیان گذشته نامگذاری شده است، که در این عرصه امروز ضروری است که ائمه جماعات و مبلغان دینی ارزش واقعی مساجد را به خوبی برای مردم تبیین کنند، چون یکی از مشکلات ما در این عرصه آشنایی کمتر با ارزش ها و مبانی دینی است.

وی افزود: متأسفانه هنوز جایگاه ارزشمند مساجد در امر برپایی نماز جماعت برای مردم تبیین نشده است، در ماه مبارک رمضان مردم با حضور در مساجد به خصوص در شب های قدر به شب زنده داری مشغول می شوند که علت این حضور تبیین درست شب قدر برای مردم بوده است، اما در امر تبیین جایگاه مسجد به عنوان مهم ترین مکان در پرستش و عبادت خداوند و شناساندن آن برای مردم تبیین درستی صورت نگرفته است.

متین یادآور شد: هنر صدا و سیما باید تبیین ارزش مسجد برای مردم باشد، هر مسجد سه ضلع یک مثلث را در خود تشکیل داده است که شامل امام جماعت، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه ها می شود، اگر این سه ضلع مثلث در مساجد ارتباط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ هویت انقلاب، در گروی نگهداری از مساجد است

حفظ هویت انقلاب، در گروی نگهداری از مساجد است