مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 06:252017-08-23پزشكي

فرصت مجدد انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی از امروز


فرصت مجدد انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی از امروز فراهم شده همچنین شرکت کنندگان در آزمون دستیاری دندانپزشکی نیز می توانند از امروز نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت کنندگان در آزمون دستیاری دندانپزشکی می توانند از ساعت 18 امروز چهارشنبه اول شهریور تا ساعت 24جمعه 3 شهریور 96 با داشتن کد رهگیری و با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.

sanjeshp.

ir ، نسبت به ویرایش رشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

همچنین افرادی که تا کنون اقدام به انتخاب رشته محل نکرده اند نیز می توانند در بازه زمانی بالا رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، به اطلاع متقاضیان استفاده از سهمیه های 25 درصد رزمندگان (شامل همسر و فرزندان معزز شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، همسر و فرزندان مفقودالاثرها، رزمندگان و جهادگران دارای حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه) و 5 درصد رزمندگان (شامل همسر و فرزندان رزمندگان دارای حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان کمتر از 25 درصد، همسر و فرزندان جانبازان کمتر از 25 درصد، همسر و فرزندان جهادگران دارای حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه) می رسد با توجه به اینکه متاسفانه عده ای از این عزیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مجدد انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی از امروز

فرصت مجدد انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی از امروز