مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 04:362017-08-23سياسي

یادداشت/ سید عبدالله متولیان بایدها و نبایدهای 40 سال مدیریت جهادی و انقلابی


مدیریت جهادی با مصرف گرایی، اشرافیگری و رفاه طلبی، تبعیض و ترویج نظام طبقاتی فقیر و غنی، غربگرایی و غربگدایی، سستی و تنبلی، بی حالی و انحراف از مسیر آرمان گرایی دینی و ایمانی مغایر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در یادداشتی از سیدعبدالله متولیان نوشت: علت نامگذاری هفته اول شهریور ماه به نام هفته دولت، ترور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رییس جمهور و نخست وزیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انفجار دفتر نخست وزیری در سال 1360 است.

آن چیزی که شهیدان رجایی و باهنر را در بین مسئولان اجرایی کشور برجسته و از سایرین متمایز می کند، قطعاً شهادت آنان به عنوان علت اصلی نیست (که دهها بزرگوار دیگر در بین مسئولان کشور سراغ داریم که آوازه و شهرت آنان بسیار کمتر از این دو عزیز است) بلکه علت تامه این نامگذاری، ظهور و بروز آنان در عرصه سیاست در حد و اندازه های ارزش های اسلام انقلابی و خدمت انقلابی و جهادی است و چه زیبا شهید مظلوم بهشتی، الگوی مدیریت جهادی و انقلابی را در یک جمله کوتاه بیان می کند: ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت.

بزرگداشت و برگزاری هفته دولت فرصت طلایی و مغتنمی برای سرعت بخشی به ایجاد دولت اسلامی در فرایند پنج مرحله ای نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سید عبدالله متولیان بایدها و نبایدهای 40 سال مدیریت جهادی و انقلابی

یادداشت/ سید عبدالله متولیان بایدها و نبایدهای 40 سال مدیریت جهادی و انقلابی