مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 04:002017-08-23ورزشي

اله کرمی: تنها تیراندازان مدال آور به مسابقات جام جهانی کرواسی اعزام می شوند


رییس انجمن تیراندازی معلولان گفت: تمام تلاش مان بر این است تا بتوانیم بهترین تیراندازان خود را به مسابقات جام جهانی کرواسی اعزام کنیم تا عملکرد موفقی را در این رقابت ها داشته باشند.

- رقیه اله کرمی در گفت وگو با ایسنا، پس از پایان سومین اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان برای شرکت در رقابت های جام جهانی کرواسی، اظهار کرد: در پایان سومین اردوی تیم ملی که با حضور 16 تیرانداز از 15 مرداد آغاز و تا 31 مرداد ادامه دارد، تیراندازان رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند و شرایط خوبی دارند.

البته هنوز تیم اصلی خود را برای شرکت در رقابت های جام جهانی کرواسی مشخص نکردیم و در پایان چهارمین اردو که از 15 شهریور آغاز و تا 28شهریور ادامه خواهد داشت، وضعیت نفرات اعزامی به جام جهانی کروواسی مشخص خواهد شد.

وی گفت: تلاش ما بر این است تا در پایان چهار مرحله اردو وضعیت تیراندازان را از نظر رکوردی مورد بررسی قرار دهیم تا در نهایت بهترین ها را عازم کروواسی کنیم.

البته در چهارمین و آخرین مرحله اردوی آمادگی، چند نفر از تیراندازان خط خواهند خورد تا در نهایت ترکیب نهایی تیم اعزامی را مشخص کنیم.

رییس انجمن تیراندازی معلولان خاطرنشان کرد: در جام جهانی کروواسی رشته هایی همچون؛ تفنگ بادی ایستاده زنان (R2) و تفنگ بادی ایستاده و درازکش مختلط (SH2) برای اولین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اله کرمی: تنها تیراندازان مدال آور به مسابقات جام جهانی کرواسی اعزام می شوند

اله کرمی: تنها تیراندازان مدال آور به مسابقات جام جهانی کرواسی اعزام می شوند