مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 21:552017-08-22ورزشي

یحیی، شانس صدرنشینی دایی را با اسلحه 17ساله گرفت


سایپا هفته گذشته موفق شده بود استقلال را شکست بدهد و به یک قدمی پرسپولیس برسد، اما با این شکست، شانس رسیدن به صدر جدول را از دست داد - دومین پیروزی متوالی تیم تراکتورسازی در حالی رقم خورد که سایپا فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تیم های سایپا و تراکتورسازی از ساعت 20:15 امشب (سه شنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی اکباتان به مصاف هم رفتند که این دیدار مهم در نهایت به پیروزی 2 بر صفر تیم میهمان انجامید.

گل های تراکتورسازی را محمدرضا آزادی در دقیقه 74 و مهدی کیانی در دقیقه 90 به ثمر رساندند.

محمدرضا آزادی، مهاجم 17 ساله تراکتورسازی است که پس از محرومیت فرزاد حاتمی، دومین حضورش را در ترکیب ثابت این تیم تجربه کرد و دروازه تیمی را باز کرد که سرمربی اش به استفاده از جوان ها شهرت دارد.

یحیی گل محمدی ، علی دایی را با اسلحه خودش مغلوب کرد تا قرمزهای تبریز که به او اعتقاد داشتند حالا پشت این مربی داخلی بایستند و مزد حمایت خود را بگیرند.

سایپا هفته گذشته موفق شده بود استقلال را شکست بدهد و به یک قدمی پرسپولیس برسد، اما با این شکست، شانس رسیدن به صدر جدول را از دست داد تا تراکتورسازی با دومین پیروزی متوالی اش با شش امتیاز به تعطیلات برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یحیی، شانس صدرنشینی دایی را با اسلحه 17ساله گرفت

یحیی، شانس صدرنشینی دایی را با اسلحه 17ساله گرفت