مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 20:552017-08-22سياسي

دکتر حق دوست معاون برنامه ریزی راهبردی وزارت بهداشت شد


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علی اکبر حق دوست را به عنوان معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی این وزارتخانه منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این حکم به شرح زیر است: "جناب آقای دکتر علی اکبر حق دوست استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان نظر به تعهد، دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی منصوب می شوید .

انتظار دارم با استفاده از توان و ظرفیت های تخصصی موجود و با رعایت اهداف سند چشم انداز توسعه ، سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون برنامه ششم توسعه اهتمام خود را در تدوین سیاستگذاری و برنامه ریزی، هماهنگی، تدوین شاخص ها و اجرای نظام کارآمد ارزیابی، تدوین و پایش برنامه های عملیاتی در وزارت، دانشگاه ها و سازمان های تابعه، انعکاس سیاست ها و برنامه های کلان وزارت به مراجع ذیربط ، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه و برگزاری منظم و مستمر جلسات هیات های امنای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور بکار گیرید.

بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همکای لازم را با جنابعالی معمول خواهند نمود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر حق دوست معاون برنامه ریزی راهبردی وزارت بهداشت شد

دکتر حق دوست معاون برنامه ریزی راهبردی وزارت بهداشت شد