مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 19:452017-08-22ورزشي

قبل ازکنفرانس؛منصوریان زمین را بوسید و فاتحه خواند!


منصوریان پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر پدیده روی چمن روی دو پای خود نشست و انگشت اشاره اش را روی زمین گذاشت به طوری که گویی در حال خواندن فاتحه است! او همچنین زمین را بوسید.

- سرمربی استقلال پس از پایان بازی برابر پدیده دست به حرکات عجیب و منحصربه فردی زد که سوژه هواداران و شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، برخلاف دیدارهای گذشته که هواداران استقلال پیش از اتمام مسابقه ورزشگاه را ترک می کردند، در این بازی تا انتهای بازی در ورزشگاه ماندند و علیه سرمربی خود شعار دادند.

پس از شعارهایی که علیه منصوریان داده شد، مثل بازی قبلی هوادارانی که طرفدار منصوریان بودند با سایر هواداران که مخالف سرمربی خود بودند، درگیری فیزیکی و زد و خورد داشتند اما تعدادشان کم بود.

در دقیقه 5 + 90، علیرضا منصوریان نزد رضا مهاجری آمد و دست او را محکم گرفت و رها نمی کرد تا سوت پایان بخورد! این صحنه بی شباهت به صحنه های جان دادن ستاره های نقش اول در فیلم های احساسی نبود و به نظر می رسید منصوریان هم با این حرکت قصد داشت چنین مفهومی را در روز شکست استقلال به بینندگان پرشمار تلویزیونی برساند.

منصوریان پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر پدیده روی چمن روی دو پای خود نشست و انگشت اشاره اش را روی زمین گذاشت به طوری که گویی در حال خواندن فاتحه است! او هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل ازکنفرانس؛منصوریان زمین را بوسید و فاتحه خواند!

قبل ازکنفرانس؛منصوریان زمین را بوسید و فاتحه خواند!