مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 19:402017-08-22سياسي

هدف اصلی شهرداری تهران ارتقاء کیفیت زندگی بود


شهردار تهران با تاکید بر اینکه ظرف 12 سال گذشته ارتقاء کیفیت زندگی در دو بعد مادی و معنوی هدف اصلی شهرداری تهران بوده است، افزود: در این مدت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان تهرانی را با رویکرد اجتماعی و فرهنگی دنبال کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه بازدید از مراحل مرمت خانه اتحادیه و ایجاد موزه مشاهیر گفت: خوشحالم که در آخرین روز مسئولیتم در شهرداری تهران هنگامی که کار خود را مرور می کنم خداوند را شاکرم با کمک نخبگان و اندیشمندان این شهر و در آغاز کار در شهرداری تهران در سال 1384 برنامه ای برای شهر تهران تنظیم کردیم و موفق شدیم در پی تنظیم این برنامه، برنامه های دوم و سوم را نیز تدوین کنیم.

وی افزود: امروز که کار خود را مرور می کنم مشاهده می کنم که خداوند این توفیق را به همکاران من داد که کاری جمعی همراه با مشورت را محقق کنند و بر همین اساس بیش از 90 درصد آن چیزی که تحت عنوان برنامه تدوین کرده بودیم تا به امروز گام به گام محقق شده است.

وی تاکید کرد: البته در راستای تحقق این برنامه سختی های زیادی را متحمل شدیم ولی خدا را شاهد می گیریم که این سختی ها همه برای ما لذتبخش بود.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء کیفیت زندگی در ابعاد مادی و معنوی در کلانشهر تهران هدف اصلی شهرداری تهران بود، افزود: تلاش کردیم این هدف اساسی را با رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی شهرداری تهران ارتقاء کیفیت زندگی بود

هدف اصلی شهرداری تهران ارتقاء کیفیت زندگی بود